« Veljača 2025 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 |
3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 |
10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 |
17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 |
24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 1 | 2 |
3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 |
GODIŠNJI PLAN I PROGRAM 2024./2025.
RASPORED SATI - RAZREDNA NASTAVA
RASPORED SATI - PREDMETNA NASTAVA
TJELESNA I ZDRAVSTVENA KULTURA - RASPORED
Sada već tradicionalno naša škola OŠ Ravne njive- Neslanovac sudjelovala je u projektu Službe za mentalno zdravlje NZJZ Splitsko-dalmatinske županije- Pretežno vedro.
Projekt je namijenjen djeci šestih razreda osnovnih škola te se održava već 8 godina.
Projekt je u našoj školi započeo ispunjavanjem ulaznih upitnika, nakon čega su uslijedili školsko natjecanje i ispunjavanje izlaznih upitnika.
Učenici su učili o prepoznavanju, imenovanju i reagiranju na svoje i tuđe emocije. Učili su kako se asertivno ponašati i zauzeti za sebe na prihvatljiv način, koristiti ja- poruke, a ne ti-poruke, o empatiji,o obilježavanju datuma značajnih za temu mentalnog zdravlja.
Nakon nekoliko tjedana priprema i emocionalnog opismenjavanja, naš tim koji su činili učenici 6.c razreda i to: Ante Jelović, Lena Bjelobaba, Mia Drnasin, Petar Milić, Toma Lisica, Duje Ćubelić i Manuela Zečević, u pratnji ovogodišnjih voditeljica i mentora pedagoginje Dubravke Katačić, pedagoginje Paule Barić i knjižničarke Ane Bonači, predstavljao je našu školu na međužupanijskom natjecanju iz emocionalnog opismenjavanja u OŠ Žrnovnica, 22.studenog 2024.
Učenici su na natjecanju sudjelovali individualno i grupno. U individualnom dijelu natjecanja predstavljao nas je učenik Toma Lisica koji je trebao odgovoriti na teorijska pitanja vezana za emocionalnu pismenost, dok su ostali učenici trebali na licu mjesta osmisliti i izvesti igrokaz na nasumično izvučenu jednu od problemskih situacija.
U velikoj konkurenciji od 31 splitsko- dalmatinske škole, pobjedu su odnijeli učenici OŠ Majstora Radovana iz Trogira, pa bi oni trebali biti domaćini sljedećeg natjecanja.
Neki od naših učenika dali su i kratki intervju novinarima što ih je razveselilo.
Svi smo se složili kako je projekt vrijedan i koristan za učenike.
Malu galeriju slika kao i intervju pogledajte pod opširnije.
Pedagoginje Dubravka Katačić i Paula Barić