preskoči na sadržaj

Osnovna škola Ravne njive-Neslanovac Split

Login
 
OGLASNA PLOČA
 
 
ŠKOLSKI KURIKULUM 24./25.

G. PLAN I PROGRAM 24./25.

 

 

 
 
 
 
 
e-Dnevnik

Kalendar
« Veljača 2025 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
27 28 29 30 31 1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 1 2
3 4 5 6 7 8 9
Prikazani događaji

Kviz SafetyNet

Anketa
Ideja o uvođenju e-dnevnika mi se:



 

 

 

Stručni skupovi

 

Na jednom mjestu!

 

Upisi.hr

 

E-matica

 

Nastavnici.org

 

Connect portal

 

Školske novine

 

 

 

    

 

 

  

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Virtualna knjižnica

   

 

Glazbena kultura

 

 

 

Zaštita osobnih podataka

 

 

Sandučić povjerenja

Učenički radovi

 

 

"Škatula za sne"

 

 

 

Školski list "Maslačak"

 

 

 

 

Spomenar

 

 

 

Vrijeme

                    

Prognoza za sljedećih 10 dana

 

 

Fotografija tjedna

       

Brojač posjeta
Ispis statistike od 28. 1. 2011.

Ukupno: 1813639

 

 

Finalisti

 

 

 

Sve Vaše materijale, prijedloge, primjedbe ili pohvale glede naše web stranice možete poslati klikom na sličicu:

Vijesti
Povratak na prethodnu stranicu Ispiši članak Pošalji prijatelju
L(a)ra – trening socijalnih vještina
Autor: Andrea Norac, 6. 5. 2012.

Ove školske godine, po treći put, održavale su se radionice socijalnih vještina za učenike četvrtih razreda.


 

Kako je rad u radionicama predviđen za manju grupu učenika, na žalost nisam mogla raditi sa svim učenicima. Metodom slučajnog odabira „izvučeno“ je po pet učenika iz svakog razreda i stvorila se grupa od petnaest vrijednih, zainteresiranih, veselih učenika! Nazvali smo se „Družba ABC“.  Što i kako smo radili? Radionice su se provodile kroz 11 susreta, jednom tjedno u sklopu nastave. Zašto je dobro kod djece razvijati i jačati socijalne vještine? Zbog toga što socijalne vještine omogućuju ljudima znati što reći, kako napraviti dobre izbore te kako se ponašati u različitim situacijama.

Radili smo na sljedećim vještinama:

  • Samopredstavljanje i upoznavanje
  • Slušanje
  • Kontrola ljutnje
  • Traženje dopuštenja
  • Rješavanje problema
  • Prepoznavanje i iskazivanje emocija
  • Empatija
  • Suradnja

Dobiti koje dijete ima od razvijanja socijalnih vještina su:

  • Akademsko postignuće, prosocijalno ponašanje
  • Prilagodbu djece/mladih na socijalne kontekste (npr. školu), postignuća i učinkovite interakcije s drugima
  • Pozitivan razvoj mladih te pomažu u zaštiti mladih od zlouporabe sredstava ovisnosti, smanjuje rizik od uključivanja u rizična ponašanja i društva te predstavljaju zaštitu od razvoja poremećaja u ponšanju
  • Sposobnost djece/mladih stvarati i zadržavati prijateljstva (rješavanje problema u odnosima), sposobnost nošenja s ljutnjom i frustracijom (kontrola ljutnje), lakše slijeđenje pravila i rješavanje zadataka

 Ali nije sve bilo ovako ozbiljno.... Učili smo kroz igru, izradu plakata, zajednički dolazili do mudrih zaključaka kao npr. da je ljutnja dobar osjećaj ALI kada se ljutimo na pravu osobu, u pravo vrijeme i , naravno, na prihvatljiv način! To je umjetnost od ljutnje... i još puno, puno korisnih stvari koje će, nadam se, ostati u tim mudrim glavicama i kojih će se sjetiti u pravom trenutku i pravilno reagirati. Za uspomenu su kao pravi polaznici dobili i diplomu! Sada mogu i druge poučavati kako odabrati pravilne oblike ponašanja!

Bruna Dadić, prof.

 





[ Povratak na prethodnu stranicu Povratak | Ispiši članak Ispiši članak | Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju ]
preskoči na navigaciju