I ove godine naši učenici i učitelji, Marina B., Marko V.i Gabrijela Š., tradicionalno su sudjelovali na Zlatnoj večeri matematike 3.12. u Etnografskom muzeju u Splitu. Predstavili smo dva naša projekta kroz plakat i radionicu.
Prvi projekt je digitalna izložba Matematika na zidovima moje škole, a drugi radionica Zimska priča o metru i njemu sličnima kroz koju su sudionici Zlatne večeri matematike rješavali zadatke. Digitalnu izložbu je pripremila učiteljica Gabrijela Šitum, a zadatke su pripremili naši osmaši i učiteljica Gabrijela. Radionicu na Zlatnoj večeri matematike su održale učiteljice matematike Gabrijela Šitum i Marina Bilandžić.
PROJEKT-MATEMATIKA NA ZIDOVIMA MOJE ŠKOLE
Svojom maštom i kreativnošću djeca postojeća znanja stavljaju u neke nove situacije. Kreativnost se u djece prepoznaje u njihovim crtežima, govoru, konstrukcijama, instalacijama...Škola treba poticati kreativnost na svim poljima pa tako i u matematici. Informacije koje djeca dobiju na matematici svojom maštom i sposobnošću mogu prenijeti u razne segmente života pa tako i u svoju, dječju, umjetnost. Kroz ovu digitalnu izložbu želimo pokazati ljepotu matematičkih oblika na zidovima naše škole i naših učionica te kreativnost djece koja su spojila matematiku i umjetnost.
PROJEKT- ZIMSKA PRIČA O METRU I NJEMU SLIČNIMA
Metar nije jedina mjerna jedinica, kroz povijest ljudi su se koristili raznim mjernim jedinicama za duljinu, a neke od njih i danas su u upotrebi. U usvajanju veličine za mjerenje duljine dužine čovjek je ponajprije krenuo od dijelova svog tijela kao što su palac, pedalj, stopa, lakat. Sustav mjera za duljinu u USA je sustav baziran na palcu, stopi, yardu i milji i oni su i danas u svakodnevnoj upotrebi. Kroz 22 zadatka u duhu adventa i Božića, a koje su, uz pomoć učiteljice Gabrijele Šitum, osmislili učenici 8.c i 8.d razreda, sudionici Zlatne večeri matematike upoznali su, osim metra, i neke druge jedinice za mjerenje duljine. Učenici su skenirali QR kod s plakata i otvarali digitalnu knjigu sa zadatcima. Zadatke su rješavali grupno ili individualno. Na kraju digitalne knjige je QR kod kroz koji su slali rješenja zadataka i dobili povratnu informaciju o tome koji zadatak su riješili ispravno, a koji ne. Kroz ovu malu zimsku zbirku zadataka o mjerim jedinicama učenici saznaju nešto i o mjernim jedinicama koje su se upotrebljavale u prošlosti, a koje se i danas upotrebljavaju u nekim zemljama. Rješavanjem zadataka razvijaju logičko razmišljanje i vještinu pretvaranja mjernih jedinica.

