« Veljača 2025 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 |
3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 |
10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 |
17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 |
24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 1 | 2 |
3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 |
GODIŠNJI PLAN I PROGRAM 2024./2025.
RASPORED SATI - RAZREDNA NASTAVA
RASPORED SATI - PREDMETNA NASTAVA
TJELESNA I ZDRAVSTVENA KULTURA - RASPORED
Školsko Natjecanje iz sudokua za učenike viših i nižih razreda
U organizaciji Hrvatske Mense i uz podršku Agencije za odgoj i obrazovanje, u petak, 4.11.u 12 sati održali smo školsko Natjecanje iz sudokua za učenike viših i nižih razreda. Uz 19 učenika 2.,3. i 4.razreda i 15 učenika 6.,7. i 8.razreda bili su Dubravka Katačić, povjerenik za sudoku u školi i mentori Mila Dodig, Zdravka Alujević, Dubravka Jurčević, Marko Višić i Gorana Gracin.
Po već uhodanoj tradiciji naši učenici osvojili su prvo i neka od vodećih mjesta i pozvani su na sljedeću razinu natjecanja. U kategoriji kadeta učenika viših razreda to su:
Toni Borozan i Dominik Klepo s maksimalnim brojem bodova (100/100),Nikol Šimunović (77), Orlando Svalina (71), sestre Ana i Iva Sindik(64).
U kategoriji bistrića učenici nižih razreda koji će predstavljati školu na regionalnom Natjecanju iz sudokua 26.studenog 2022. su:
prvo mjesto s riješenih maksimalnih 64 boda s učenicima i drugih škola dijele Duje Orešćanin, Kiara Andreis i Petar Čulić, slijede Ivan Biliškov (49) i Klara Jurić (41).
Natjecalo se više od 7000 učenika OŠ i SŠ u više od 400 OŠ i SŠ u RH. Regionalno natjecanje provest će se 26.studenog u četiri regije: Split, Zagreb, Rijeka i Osijek. Državno natjecanje je 10.prosinca2022.
Zadatke za natjecatelje sastavljaju članovi Mense, od kojih su neki i sudionici svjetskih natjecanja. U Splitu i u našoj školi već godinama surađujemo s Mensom Split i g. Sinišom Hrgom. Sudoku se preporuča zainteresiranim učenicima kao dio obogaćenog kurikuluma za potencijano darovite učenike jer potiče razvoj kognitivnih procesa poput razumijevanja i pamćenja, pospješuje stjecanje znanja, proceduralnog i metakognitivnog, razvoj divergentnog mišljenja kroz sagledavanje problema iz različitih perspektiva.Po nekim istraživanjima ljudi koji prakticiraju rješavanje sudokua ostaju duže u kognitivnoj formi.
Čestitamo svim učenicima i mentorima i želimo im puno uspjeha u daljnjem radu!
Opširnije o natjecanju i rezultatima pogledajte na mrežnim stranicama Mense Hrvatska. Dubravka Katačić