preskoči na sadržaj

Osnovna škola Ravne njive-Neslanovac Split

Login
e-Dnevnik

Kalendar
« Travanj 2024 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
Prikazani događaji

Kviz SafetyNet

Anketa
Ideja o uvođenju e-dnevnika mi se:



Tražilica

 

 

 

Stručni skupovi

 

Na jednom mjestu!

 

Upisi.hr

 

E-matica

 

Nastavnici.org

 

Connect portal

 

Školske novine

 

 

 

    

 

 

  

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Virtualna knjižnica

   

 

Glazbena kultura

 

 

 

Zaštita osobnih podataka

 

 

Sandučić povjerenja

Učenički radovi

 

 

"Škatula za sne"

 

 

 

Školski list "Maslačak"

 

 

 

 

Spomenar

 

 

 

Vrijeme

                    

Prognoza za sljedećih 10 dana

 

 

Fotografija tjedna

       

Brojač posjeta
Ispis statistike od 28. 1. 2011.

Ukupno: 1765550

 

 

Finalisti

 

 

 

Sve Vaše materijale, prijedloge, primjedbe ili pohvale glede naše web stranice možete poslati klikom na sličicu:

Učenički radovi

       

 

Zrnca mudrosti                              

 

''Ne predaje učitelj ono što želi, ne predaje učitelj ono što zna, učitelj predaje ono što jest.''

 

''Nastava je mnogo lakša nego odgoj. Za nastavu se mora samo nešto znati. Za odgoj se mora nešto biti.'' (Adalbert Stifter: ''Kasno ljeto'')

 

''Ukoliko se prema pojedincu odnosiš kao da je ono što treba biti i može biti, onda će i postati što treba biti i može biti.'' (Goethe)

 

''Ja sam samo jedan od mnogih. No, ja sam samo jedan. Ne mogu učiniti sve, ali mogu učiniti nešto. Zbog toga što ne mogu učiniti sve, neću odbiti učiniti nešto što mogu. '' (Edward Everett Hale)

 

''Nije znanje znanje znati, već je znanje znanje dati.''

 

''Duša ozdravi kad je s djecom.'' (Dostojevski)

 

''Razgovaraj s dječakom kao da je odrastao čovjek, pa nećeš pogriješiti.'' (M. Matošec: ''Strah u Ulici lipa'')

 

''Već prema identifikaciji s učiteljem, ili distanciranjem od njega, razred se dijeli prema postizanju uspjeha.'' (Parsons)

 

''Upravo onoliko koliko vjerujemo u mogućnosti i vrijednost drugoga, toliko napora u to i ulažemo.'' (A. Mougniotte: ''Odgajati za demokraciju'')

 

''Djeca koju uvjeravamo da su loša, vjerujući da je doista tako, doista se tako moraju i ponašati, a mi se onda čudimo zašto su takva prema nama.''        (P. Hauck: ''Uspješan odgoj djeteta'')

 

''Lakše je vikati ili pljusnuti dijete, nego mu pomoći isplanirati djelotvornije ponašanje. '' (R. A. Sullo: ''Učite ih da budu sretni'')

 

''Boriti se za nešto vrlo je plemenito. Bitno je pritom znati ponekad priznati poraz.'' (S. H. Kim)

 

''Nitko tko je zbog laži dobio batina nije na taj način naučio voljeti istinu.'' (Goethe)

 

''Najvažniji doprinos koji obrazovanje može pružiti razvoju djeteta jest pomoći mu i usmjeriti ga prema području na kojem mu njegova nadarenost najviše odgovara, gdje će biti zadovoljan i stručan.'' (D. Goleman: ''Emocionalna inteligencija'')

 

''Svatko se može naljutiti – to je lako. Ali naljutiti se na pravu osobu, do ispravnog stupnja, u pravi trenutak, zbog ispravnog razloga i na ispravan način – to nije lako.'' (Aristotel: ''Nikomahova etika'')

 

''Najveća nada svake zemlje leži u primjerenu školovanju mladosti.'' (Erazmo)

 

''Najbolji učitelji ujedno su i najteži učitelji: oni od učenika zahtijevaju razmišljanje.'' (W. Glasser)

 

''Važna je svrha obrazovanja da u svim učenicima razvije ljubav prema učenju, a ne da ju ubije.'' (W. Glasser)

 

''Dobro iskustvo s dobrim učiteljem ključ je dobrog učenja bilo čega.'' (W. Glasser)

 

''Ono što su oni zapravo željeli, bilo je mnogo osobne pažnje, malo razgovora, osjećaj da učitelj zaista zna i da mu je stalo što su oni prisutni.''      (W. Glasser)

 

''Ako postoji siguran način da se ne dobije kvaliteta onda je to primjena prislie.'' (W. Glasser)

 

''Uspjeh bilo kojeg ljudskog pothvata, uključujući i učenje u školi, razmjeran je kvaliteti odnosa koji imaju ljudi uključeni u taj pothvat.'' (W. Glasser)

 

''Vrlo malo učenika radi u školi zato što smatra da je obrazovanje značajno za njih. Oni rade za vas jer vas vole i jer vide smisao u onome što podučavate.'' (W. Glasser)

 

'' Ako učitelj stalno rabi iste strategije, a učenik je stalno neuspješan, tko od njih dvojice zapravo sporo uči ?'' (Eric Jensen)

                                                                                          

preskoči na navigaciju