« Veljača 2025 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 |
3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 |
10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 |
17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 |
24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 1 | 2 |
3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 |
GODIŠNJI PLAN I PROGRAM 2024./2025.
RASPORED SATI - RAZREDNA NASTAVA
RASPORED SATI - PREDMETNA NASTAVA
TJELESNA I ZDRAVSTVENA KULTURA - RASPORED
Agencija za odgoj i obrazovanje na svojim je internetskim stranicama tijekom 2012. godine objavila priručnik „Opažanje i unapređivanje školske nastave“. Priručnik je izrađen u okviru projekta „Razvoj instrumenata za vrednovanje školske nastave“, koji je Agencija za odgoj i obrazovanje tijekom 2011. godine provela u suradnji s Institutom za društvena istraživanja u Zagrebu.
Priručnik nudi mogućnost učiteljima, nastavnicima i stručnim suradnicima da se upoznaju s pristupom kolegijalnog opažanja nastave, organizacijom i fazama opažanja, odnosom između procesa opažanja i profesionalnog razvoja te nudi brojne obrasce za opažanje i samoanalizu nastavnog procesa.
Opisani pristup kolegijalnog opažanja nastave i instrumenti za opažanje i samoprocjenu nastave testirani su tijekom projekta u nekoliko osnovnih škola grada Zagreba: OŠ Antuna Gustava Matoša, OŠ dr. Ante Starčevića, OŠ Frana Galovića i OŠ Vrbani.
Preuzeto sa www.skole.hr