« Veljača 2025 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 |
3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 |
10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 |
17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 |
24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 1 | 2 |
3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 |
GODIŠNJI PLAN I PROGRAM 2024./2025.
RASPORED SATI - RAZREDNA NASTAVA
RASPORED SATI - PREDMETNA NASTAVA
TJELESNA I ZDRAVSTVENA KULTURA - RASPORED
MATEMATIČKI KUTAK
Stranicu uređuje Gabrijela Šitum, prof.matematike-informatike
Bit matematike je u njenoj slobodi.
George Cantor
Dragi učenici, vi koji volite i vi koji malo manje volite matematiku!
Na ovoj stranici naći ćete sadržaje koji će vam pomoći pri učenju matematike, matematičke glavolomije, dodatne sadržaje, korisne linkove... Također ćemo pratiti naš i vaš rad u učionici te objavljivati sadržaje s nastavnih satova, uratke, slike i sve što nam se učini zanimljivim i korisnim. Nadamo se da ćete nam pomoći svojim prijedlozima i savjetima.
Vaši učitelji
Digitalne sadržaje izradila Gabrijela Šitum
Osnovne konstrukcije:
U srijedu 28. 5. u našoj školi posjetila nas je delegacija učitelja i učenika iz francuske pokrajine Alzace, naši prošlogodišnji domaćini u projektu povodom proslave 70. godina Europskog parlamenta. Na edukativnom dijelu ovog projekta, između ostalog, naši gosti prisustvovali su i na 4 sata matematike (2 grupe po dva sata).
Uz naše učenike i profesore domaćine (V.Šitić, D.Katačić i G.Šitum), učenici i profesori iz Francuske odigrali su zanimljiv i prigodan escape room „Potraga za blagom cara Dioklecijana“ ili na francuskom „À la recherche du trésor de l'empereur Dioclétien“. Kroz potragu su rješavali matematičke zadatke čija rješenja su bila koordinate na karti pomoću kojih su mogli „ploviti dalje“ do blaga. U potrazi su ih također čekala i pitanja o gradu Splitu, Dalmaciji i Hrvatskoj (za naše prijatelje Francuze) te pitanja o Francuskoj i pokrajini Alzace (za naše učenike).
Prezentaciju u Genially-u, zadatke i kvizove izradila je prof. matematike Gabrijela Šitum uz pomoć prof. francuskog jezika Vedrane Šitić, koja je ujedno i prevela cijeli projekt na francuski jezik. Na kraju smo pronašli blago cara Dioklecijana u njegovim podrumima, ali i zaključili da su ipak najveće blago koje nam je Dioklecijan ostavio naš lipi grad Split i ljudi koji u njemu žive.
Na ovom linku i vi ostali možete ponoviti avanturu i pronaći skriveno blago.
Hvala našoj djeci i profesorima te našim prijateljima iz Francuske na ugodnom druženju.
Da bi mogli koristiti učilice koje ćete naći na ovim stranicama instalirajte ove APLIKACIJE na vaše računalo.
Dragi učenici,
u svijetu se vodi velika potraga za cjepivom protiv virusa Covida 19 .
Odlučili smo pomoći u potrazi pa tako sjedamo u vremeplov koji nas vraća u stare civilizacije. Krećemo iz Hrvatske i vremeplov nas vodi oko cijelog svijeta kako bi uz pomoć znanja starih civilizacija, njihovih iskustava i matematike prikupili znanja o starim načinima liječenja. Nakon obilaska svijeta, vraćamo se u Split i uz pomoć prikupljenog znanja pomažemo u borbi s virusom.
Igre su podjeljene u dvije prezentacije, jedna je za 5. i 6. razred, a druga za 7. i 8. razred. Prezentacije će biti dostupne 1.prosinca 2020.
Pokrenite prezentaciju, opustite se i uživajte u ovoj online matematičkoj igri.
Vaši učitelji matematike Marina, Gabrijela, Marko i Domagoj
Dragi učenici,
ove godine pridružili smo se e Twinning projektu Pythagorean Theorem Day.
Sve detalje oko projekta dobit ćete na nastavi.
Naš prvi zadatak je izraditi logo projekta pa razmislite !
Vaša nastavnica Šitum
Siječanj 2020.
U skolopu cjeline "Vjerojatnost i statistika" u 7. razredu, naši sedmaši su dobili kao zadatak mali projekt "Radoznalko" kroz koji su trebali statistički obraditi podatke koje su sakupili u školi, obitelji, među prijateljima... Predmet istraživanja su sami učenici osmišljavali, a učiteljica im je davala smjernice obzirom na njihovu temu. Za realizaciju projekta učenici su imali dva tjedna.
Istraživanja su uistinu bila raznovrsna, bilo je tu ispitivanja o tome koja su omiljena jela, filmovi, robne marke, koje kolače volimo, kakav nam je način prehrane, naše životne navike, izbor putovanja, omiljene marke mobitela, ...
Svoje istraživanja "stavili" su na plakate te prezentirali ispred razreda. Svako istraživanje moralo je sadržavati grafičke prikaze ( linijske, stupčaste i tortne dijagrame), tablice frekvencija te usporedbe i zaključke. Također je svaka tema istraživanja prezentirana u razredu te smo svi zajedno donosili zaključke i komentirali .
Bilo nam je lijepo, zabavno ali i korisno i svi smo se složili da je ovo bila izvrsna primjena naših matematičkih znanja.
Učiteljica Gabrijela Šitum
ŠKOLSKA GODINA 2018./2019. i 2019./2020.
Matematika nisu samo brojevi, jednadžbe, površine, razlomci, kutovi... Matematika je svijet oko nas, ona je utkana u sve djelove života, ona ima svoju ljepotu, ne samo u brojevima, nego i u slikama. 2018. godine poaknuli smo vas, naše učenike, da pronađete njenu ljepotu u svijetu oko nas.
Cilj projekta je motivirati učenike da vide ljepotu u matematici svojim očima, da je povežu s prirodom, životom i umjetnošću te da kroz svoju maštu i kreativnost dočaraju dio te ljepote.
Uživajte u nekim vašim radovima:
"Mnogokutići"
"Trokala"
"Pitagorino stablo groz godišnja doba"
"Čudesni svijet drugog korijena"
"Osna simetrija"
Vaši nastavnici Gabrijela Šitum i Marko Višić
Projekt "Izometrije ravnine" namjenjen je učenicima 8.razreda. Kroz projekt učenici samostalno sistematiziraju cjelinu te na kreativan način prikazuju osnu i centralnu simetriju, translaciju i rotaciju. Projekt je detaljno opisan u prezentaciji.
Dragi učenici, uživajte u vašim radovima.
Malo logike, nešto znanja ili puno upornosti pomoći će vam kod ovih igrica. Pokušajte!
U srijedu 28. 5. u našoj školi posjetila nas je delegacija učitelja i učenika iz francuske pokrajine Alzace, naši prošlogodišnji domaćini u projektu povodom proslave 70. godina Europskog parlamenta. Na edukativnom dijelu ovog projekta, između ostalog, naši gosti prisustvovali su i na 4 sata matematike (2 grupe po dva sata).
Uz naše učenike i profesore domaćine (V.Šitić, D.Katačić i G.Šitum), učenici i profesori iz Francuske odigrali su zanimljiv i prigodan escape room „Potraga za blagom cara Dioklecijana“ ili na francuskom „À la recherche du trésor de l'empereur Dioclétien“. Kroz potragu su rješavali matematičke zadatke čija rješenja su bila koordinate na karti pomoću kojih su mogli „ploviti dalje“ do blaga. U potrazi su ih također čekala i pitanja o gradu Splitu, Dalmaciji i Hrvatskoj (za naše prijatelje Francuze) te pitanja o Francuskoj i pokrajini Alzace (za naše učenike).
Prezentaciju u Genially-u, zadatke i kvizove izradila je prof. matematike Gabrijela Šitum uz pomoć prof. francuskog jezika Vedrane Šitić, koja je ujedno i prevela cijeli projekt na francuski jezik. Na kraju smo pronašli blago cara Dioklecijana u njegovim podrumima, ali i zaključili da su ipak najveće blago koje nam je Dioklecijan ostavio naš lipi grad Split i ljudi koji u njemu žive.
Na ovom linku i vi ostali možete ponoviti avanturu i pronaći skriveno blago.
Hvala našoj djeci i profesorima te našim prijateljima iz Francuske na ugodnom druženju.