« Veljača 2025 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 |
3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 |
10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 |
17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 |
24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 1 | 2 |
3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 |
GODIŠNJI PLAN I PROGRAM 2024./2025.
RASPORED SATI - RAZREDNA NASTAVA
RASPORED SATI - PREDMETNA NASTAVA
TJELESNA I ZDRAVSTVENA KULTURA - RASPORED
MATEMATIČKI KUTAK
Stranicu uređuje Gabrijela Šitum, prof.matematike-informatike
Bit matematike je u njenoj slobodi.
George Cantor
Dragi učenici, vi koji volite i vi koji malo manje volite matematiku!
Na ovoj stranici naći ćete sadržaje koji će vam pomoći pri učenju matematike, matematičke glavolomije, dodatne sadržaje, korisne linkove... Također ćemo pratiti naš i vaš rad u učionici te objavljivati sadržaje s nastavnih satova, uratke, slike i sve što nam se učini zanimljivim i korisnim. Nadamo se da ćete nam pomoći svojim prijedlozima i savjetima.
Vaši učitelji
Digitalne sadržaje izradila Gabrijela Šitum
Osnovne konstrukcije:
I ove godine naši učenici i učitelji, Marina B., Marko V.i Gabrijela Š., tradicionalno su sudjelovali na Zlatnoj večeri matematike 3.12. u Etnografskom muzeju u Splitu. Predstavili smo dva naša projekta kroz plakat i radionicu.
Prvi projekt je digitalna izložba Matematika na zidovima moje škole, a drugi radionica Zimska priča o metru i njemu sličnima kroz koju su sudionici Zlatne večeri matematike rješavali zadatke. Digitalnu izložbu je pripremila učiteljica Gabrijela Šitum, a zadatke su pripremili naši osmaši i učiteljica Gabrijela. Radionicu na Zlatnoj večeri matematike su održale učiteljice matematike Gabrijela Šitum i Marina Bilandžić.
PROJEKT-MATEMATIKA NA ZIDOVIMA MOJE ŠKOLE
Svojom maštom i kreativnošću djeca postojeća znanja stavljaju u neke nove situacije. Kreativnost se u djece prepoznaje u njihovim crtežima, govoru, konstrukcijama, instalacijama...Škola treba poticati kreativnost na svim poljima pa tako i u matematici. Informacije koje djeca dobiju na matematici svojom maštom i sposobnošću mogu prenijeti u razne segmente života pa tako i u svoju, dječju, umjetnost. Kroz ovu digitalnu izložbu želimo pokazati ljepotu matematičkih oblika na zidovima naše škole i naših učionica te kreativnost djece koja su spojila matematiku i umjetnost.
PROJEKT- ZIMSKA PRIČA O METRU I NJEMU SLIČNIMA
Metar nije jedina mjerna jedinica, kroz povijest ljudi su se koristili raznim mjernim jedinicama za duljinu, a neke od njih i danas su u upotrebi. U usvajanju veličine za mjerenje duljine dužine čovjek je ponajprije krenuo od dijelova svog tijela kao što su palac, pedalj, stopa, lakat. Sustav mjera za duljinu u USA je sustav baziran na palcu, stopi, yardu i milji i oni su i danas u svakodnevnoj upotrebi. Kroz 22 zadatka u duhu adventa i Božića, a koje su, uz pomoć učiteljice Gabrijele Šitum, osmislili učenici 8.c i 8.d razreda, sudionici Zlatne večeri matematike upoznali su, osim metra, i neke druge jedinice za mjerenje duljine. Učenici su skenirali QR kod s plakata i otvarali digitalnu knjigu sa zadatcima. Zadatke su rješavali grupno ili individualno. Na kraju digitalne knjige je QR kod kroz koji su slali rješenja zadataka i dobili povratnu informaciju o tome koji zadatak su riješili ispravno, a koji ne. Kroz ovu malu zimsku zbirku zadataka o mjerim jedinicama učenici saznaju nešto i o mjernim jedinicama koje su se upotrebljavale u prošlosti, a koje se i danas upotrebljavaju u nekim zemljama. Rješavanjem zadataka razvijaju logičko razmišljanje i vještinu pretvaranja mjernih jedinica.
Da bi mogli koristiti učilice koje ćete naći na ovim stranicama instalirajte ove APLIKACIJE na vaše računalo.
Dragi učenici,
u svijetu se vodi velika potraga za cjepivom protiv virusa Covida 19 .
Odlučili smo pomoći u potrazi pa tako sjedamo u vremeplov koji nas vraća u stare civilizacije. Krećemo iz Hrvatske i vremeplov nas vodi oko cijelog svijeta kako bi uz pomoć znanja starih civilizacija, njihovih iskustava i matematike prikupili znanja o starim načinima liječenja. Nakon obilaska svijeta, vraćamo se u Split i uz pomoć prikupljenog znanja pomažemo u borbi s virusom.
Igre su podjeljene u dvije prezentacije, jedna je za 5. i 6. razred, a druga za 7. i 8. razred. Prezentacije će biti dostupne 1.prosinca 2020.
Pokrenite prezentaciju, opustite se i uživajte u ovoj online matematičkoj igri.
Vaši učitelji matematike Marina, Gabrijela, Marko i Domagoj
Dragi učenici,
ove godine pridružili smo se e Twinning projektu Pythagorean Theorem Day.
Sve detalje oko projekta dobit ćete na nastavi.
Naš prvi zadatak je izraditi logo projekta pa razmislite !
Vaša nastavnica Šitum
Siječanj 2020.
U skolopu cjeline "Vjerojatnost i statistika" u 7. razredu, naši sedmaši su dobili kao zadatak mali projekt "Radoznalko" kroz koji su trebali statistički obraditi podatke koje su sakupili u školi, obitelji, među prijateljima... Predmet istraživanja su sami učenici osmišljavali, a učiteljica im je davala smjernice obzirom na njihovu temu. Za realizaciju projekta učenici su imali dva tjedna.
Istraživanja su uistinu bila raznovrsna, bilo je tu ispitivanja o tome koja su omiljena jela, filmovi, robne marke, koje kolače volimo, kakav nam je način prehrane, naše životne navike, izbor putovanja, omiljene marke mobitela, ...
Svoje istraživanja "stavili" su na plakate te prezentirali ispred razreda. Svako istraživanje moralo je sadržavati grafičke prikaze ( linijske, stupčaste i tortne dijagrame), tablice frekvencija te usporedbe i zaključke. Također je svaka tema istraživanja prezentirana u razredu te smo svi zajedno donosili zaključke i komentirali .
Bilo nam je lijepo, zabavno ali i korisno i svi smo se složili da je ovo bila izvrsna primjena naših matematičkih znanja.
Učiteljica Gabrijela Šitum
ŠKOLSKA GODINA 2018./2019. i 2019./2020.
Matematika nisu samo brojevi, jednadžbe, površine, razlomci, kutovi... Matematika je svijet oko nas, ona je utkana u sve djelove života, ona ima svoju ljepotu, ne samo u brojevima, nego i u slikama. 2018. godine poaknuli smo vas, naše učenike, da pronađete njenu ljepotu u svijetu oko nas.
Cilj projekta je motivirati učenike da vide ljepotu u matematici svojim očima, da je povežu s prirodom, životom i umjetnošću te da kroz svoju maštu i kreativnost dočaraju dio te ljepote.
Uživajte u nekim vašim radovima:
"Mnogokutići"
"Trokala"
"Pitagorino stablo groz godišnja doba"
"Čudesni svijet drugog korijena"
"Osna simetrija"
Vaši nastavnici Gabrijela Šitum i Marko Višić
Projekt "Izometrije ravnine" namjenjen je učenicima 8.razreda. Kroz projekt učenici samostalno sistematiziraju cjelinu te na kreativan način prikazuju osnu i centralnu simetriju, translaciju i rotaciju. Projekt je detaljno opisan u prezentaciji.
Dragi učenici, uživajte u vašim radovima.
Malo logike, nešto znanja ili puno upornosti pomoći će vam kod ovih igrica. Pokušajte!
I ove godine naši učenici i učitelji, Marina B., Marko V.i Gabrijela Š., tradicionalno su sudjelovali na Zlatnoj večeri matematike 3.12. u Etnografskom muzeju u Splitu. Predstavili smo dva naša projekta kroz plakat i radionicu.
Prvi projekt je digitalna izložba Matematika na zidovima moje škole, a drugi radionica Zimska priča o metru i njemu sličnima kroz koju su sudionici Zlatne večeri matematike rješavali zadatke. Digitalnu izložbu je pripremila učiteljica Gabrijela Šitum, a zadatke su pripremili naši osmaši i učiteljica Gabrijela. Radionicu na Zlatnoj večeri matematike su održale učiteljice matematike Gabrijela Šitum i Marina Bilandžić.
PROJEKT-MATEMATIKA NA ZIDOVIMA MOJE ŠKOLE
Svojom maštom i kreativnošću djeca postojeća znanja stavljaju u neke nove situacije. Kreativnost se u djece prepoznaje u njihovim crtežima, govoru, konstrukcijama, instalacijama...Škola treba poticati kreativnost na svim poljima pa tako i u matematici. Informacije koje djeca dobiju na matematici svojom maštom i sposobnošću mogu prenijeti u razne segmente života pa tako i u svoju, dječju, umjetnost. Kroz ovu digitalnu izložbu želimo pokazati ljepotu matematičkih oblika na zidovima naše škole i naših učionica te kreativnost djece koja su spojila matematiku i umjetnost.
PROJEKT- ZIMSKA PRIČA O METRU I NJEMU SLIČNIMA
Metar nije jedina mjerna jedinica, kroz povijest ljudi su se koristili raznim mjernim jedinicama za duljinu, a neke od njih i danas su u upotrebi. U usvajanju veličine za mjerenje duljine dužine čovjek je ponajprije krenuo od dijelova svog tijela kao što su palac, pedalj, stopa, lakat. Sustav mjera za duljinu u USA je sustav baziran na palcu, stopi, yardu i milji i oni su i danas u svakodnevnoj upotrebi. Kroz 22 zadatka u duhu adventa i Božića, a koje su, uz pomoć učiteljice Gabrijele Šitum, osmislili učenici 8.c i 8.d razreda, sudionici Zlatne večeri matematike upoznali su, osim metra, i neke druge jedinice za mjerenje duljine. Učenici su skenirali QR kod s plakata i otvarali digitalnu knjigu sa zadatcima. Zadatke su rješavali grupno ili individualno. Na kraju digitalne knjige je QR kod kroz koji su slali rješenja zadataka i dobili povratnu informaciju o tome koji zadatak su riješili ispravno, a koji ne. Kroz ovu malu zimsku zbirku zadataka o mjerim jedinicama učenici saznaju nešto i o mjernim jedinicama koje su se upotrebljavale u prošlosti, a koje se i danas upotrebljavaju u nekim zemljama. Rješavanjem zadataka razvijaju logičko razmišljanje i vještinu pretvaranja mjernih jedinica.